5 ay 20 günlük olduk tadımlar hemen hemen bitti bir alerji yok Allaha sükür ama son iki gündür (muz tadımından sonra) memede cok kalmamaya hatta istememeye basladı bir yandan atakmıdır diyorum diş etide şişmiş acaba dişten mi diyorum henüz cözemedim emzirmem de iyice azaldı eskiden gögsüm taş gibi olurdu simdi günde bir defa zor sertleşiyor su fazla içmeme rağmen. annem terbiye olur diyor bebegimin çişi iyi kakası günde bir yada ik kez var gecede yatıyor aç olsa yatmaz diye düşünüyorum tadım vermeyi bıraktım yeniden başladıgımda memeyi bırakacak sanırım siz nasıl devam ettiniz 😞