Zekiye86 Merhaba sevgili anneler bebeğim geceleri saat başı uyanıyor kucağıma almadan meme emmeden tekrar uyumuyor . aramızda bu durumu yaşayan var mı Nasıl mücadele ediyor bununla artık bu durum beni çok yoruyor
UraSsmom Zekiye86 4 aya kadar harika Bi uyku düzeni vardı şimdiyse 9. Aydayız gece 3 4 kere kalkarsa bu gece ne güzel uyudu dimi diyoruz eşimle birlikte.
Miniknur Bizimde öyle. 4. Ay atağı olduğunu umuyorum. Böyle kalırsa yandım. Yapacak birşeyim yok. Mecbur uyanıyorum. Ama hep yardım edebilecek kişilerleyşm biraz anneler biraz kardeşim:) en azından öğlen uyuyorum
Zekiye86 Miniknur ben gündüz de uyuyamıyorum bitik haldeyim. 4.ay atağı dedim bende, 5.aydayız hala aynı😁
askanne10 Dördüncü ay olduk uyanıyor mama yemiyor altına bakıyorum hemen sonra anında uyuyor beşiğe koyunda uyanıyor yarım saat sonra gibi yine odaya geliyoruz yine uyuyor bir süre kucağımda