Canım herkes güzelliklerinden bahsediyor hamileyken, haliyle kendimizi zorluklara hazırlayamıyoruz. Yalnız değilsiniz hepimiz aynı şeyleri yaşadık. İlk ay hep kucağımdaydı gece bile yatakta uyumuyordu. Artık oturuyordum kucağımda az az uyumaya çalışıyordum bende dikkatli bi şekilde. Uyuyamıyordum orası ayrı😁 yani ilk ay doğru düzgün çocuğun da uyuduğunu hatırlamıyorum, benim de🤨 ama şu an daha neye uğradığını bile bilmiyor çocuk, ben neredeyim diyor travma yaşıyor onun ihtiyacı senin kucağın, senin kalp atışını duymak. Sen bol bol kucağına al, bol bol emzir☺️ 2.ayın sonuna kadar sabret, yakınlarından yardım al destek iste bu süreçte. Onlar bakarken biraz uyumaya çalış. Böyle böyle geçecek bi bakıyorsun büyümüş 🙏