Seratr 18 aylık kızım akşam 10 civarı uyuyor gece defalarca uyanıp kesin kalkışını da 7 civarı yapıyor. Ben dayanamıyorum bu kadar uyumaya o nasıl dayanıyor bilmiyorum. Gündüz de 2 saat civarı uyuyor sizce normal mi?