Pipetli kullanıyorm kızım 8.aydan beri kullanıyor..şöyle öğrettim..norml bi pipet alın siz çekin pipetin içi dolsun sonra parmağınzla diğer ucu kapatın.sonra bebeğin ağzna verin parmağınızı kaldırın arar ara içecek akıcak ağnza..bir hafta tekrarlayın yavaş yavaş ağzna aktıkca çekecek..sevdiği bi içecekle deneyin daha çabuk alışır..