Merhaba kizlar yardiminiza ihtiyacim var artik delirmek uzereyim bebegim tam 3 gundur ne yiyor ne de iciyor 😔😔😔
9,5 aylik olduk atak doneminde de degil anlamiyorum dis desen baska hic bir belirti yok yogurt ve su disinda hic bir seyi kabul etmiyor zar zor 3-4 kasik anca verebiliyorum
biberonu yalanci meme niyetine kullaniyor emmiyor artik ne yapacagimi sasirdim bu durumda olup ustesinden gelmeye basaran var mi 😔😔