Dorukunannesii Kızlar selam bebeğim 6ay 22 günlük ek gıdaya gectık boynunda boyle bısey cıktı bir haftadır gecmedı sizce pişik mi alerji mi
GzmEyll Ya benim kızımda egzama var önce çocuk doktoruna götürdüm Bi süre tedavi uyguladı ilerleyince cildiyeye gitmemi önerdi… Sizde öyle yapın çocuk doktoruna gidin o gerekirse sizi sevk eder zaten