Deryaasaf01 valla ben ilk çocuğumda doğum yaptım eve geldim akşam yemeğe çıktık 😂😂 normal doğumdu tabi. İkincide sezaryen oldum mecburi. Eve geldim. 2 gün sonra dışarı çıktıkm. İkisinde de rutin hayatımı hiç bozmadım çıktım bebişlerimle yada onları bizimkilere bıraktım kocamla başbaşa çıktım, arkadaşlarımla, çocuklarımla vs... hiiç bişi olmaz bi ayetel kürsi oku üfle bebişine kendine Allah’ın izni ile bişi olmaz. 🤗