tugcebuyuktas geçmiş olsun canım benim oğlumda atopik egzama kortizonlu kremler yatıştırıyor sonra tekrar başlıyor yedi yaşında hala geçmedi sadece la rochey posay un lipikar bauma diye nemlendiricisi var o iyi geliyor, her gün düzenli kullanıyoruz yoksa kürüyor yara oluyor yüzü😔