Esra3460 enzadan almıştık yatak odasını memnun sayılırım bi kere dolap kapağı arızalandı sadece onun dışında bi sorun yaşamadım kullanışlı. Yatak da yataş çok memnunum👍 Yatak vücudun şeklini alıyo yanında biri zıplasa bile yatak sallanmıyo uyandırmıyor ve çok rahat çok seviyorum 👍👍