ryhnz alışkanlıktandır büyük ihtimal ama biraz daha bekleyin derim. Çünkü 6. Ay her açıdan bi dönüm noktası hem ek gıdaya geçiş hem dişler ve birey olduğunu yeni yeni keşfediyo bebişler. Ama azaltıcam diyorsanız kalktığında aç olmadığına eminseniz emzirmeden uykuya döndürmenin bi yolunu bulmanız gerek. Su verebilirsiniz emzik alıyosa emzik ya da kucağa alıp pış pışlayıp uyutun. Hangisi uyuyosa bebeğinize😊 ben hiç birini yapmadım zamanını kendi bilir dedim gerçekten de öyle oldu kendi azalttı. Bebeğe bırakmak da bi çözüm😊