Canım benim kızım 2 ay 18 günlük en büyük problemimizdi gaz.ilaç kullanmadım işe yaramıyordu çünkü. Bizde en işe yarayan kehribar oldu.kehribar kolye bileklik aldım sol ayağına bilekliği taktım çok daha rahatladık.uykusundan bağırarak uyanıyordu sancıdan .şimdi daha kolay çıkarıyor gazını