Kozlar merhaba oglum 7 +4gunluk ve geceleri cok sik uyanıyor.yanina gittigimde dönmüş sekilden sekile girmiş oluyor.ve emziksiz uyumuyor.ne yapacagimi sasirdim emzigi vermiyorum uyumuyor.bir kere besliyorum gece.sizlerde durum ne .ne tavsiye edersiniz.