Seliz22 hep olan seyler dert etme emzirmekyende vazgecme geciyor hepsi ben1 göğsü iyice bitirene kadae emzirirdim.cunku asil kilo almasina yarayan yer göğüsteki son suttur yagli.kisimdir oyuzden kilo olayimiz masalllah cok.iyiydi bir onu bir onu vermedim derlerya siraylaver bir emdi onu bir omdi öbürünü yapmadim ozellikle zaten benimde sol gogsumu severdi sag gogsumun ucuda cok.kucuk hep agzindan kacirirdi aevmezdi birwzdan ondan oldu