Habibe01 Bu devletin verdiği birinci çocuk 300 ikinci çocuk 400 lira olan parayı yattıktan 2 3 ay sonra çeksem bişe olurmu? Köyde oturuyorum şehire gidip çekmem gerek.Geç çekersem devlete geri gidiyormu. Yani hemen çekmem gerekmi
Septembermom Bana 200 tl yatmıstı. Bende gec almıstım emanete düşmüş para. Eşim sgk ıle görüştü onun İcin bırkac gun sonra hesabıma yatmıstı.