Elizmihra Bebegim 3 aylikken meme reddi yasadik bi ay naptiysam emmedi. Simdi 6 aylik mamayi zorla iciriyorum. Napmaliyim fikri olan var mi ?
Dlkbrck Elizmihra Ah canım bizim de zorla veriyoruz ağzına ama alıncada yani emincede içiyor güzel. Dişten olduğunu düşünüyorum bizimki hep huysuz bir bebekti daha da mızmız oldu
Fyza Elizmihra valla bizde. Yasadik o durumlari size şöyle diyim biberon kaynaklida olabliyor bizim oyleydi yada mama kaynakli allah kolaylik versin
Elizmihra Fyza cok sagol. Biberonu degistirme imkanim var da mamayi degistirme imkanim yok alerjik mama kullaniyoruz….