Nebihe merhaba güzel anne. Eli çok çok uzun bir süre daha ağzında olmaya devam edecek. Ellerini ve dokunma hissini keşfettiği için bu hareketi çok sık yapıyor bebekler. İleriki aylarda diş çıkarma sebebiyle de bu hareketi yapabilir. Alışmanız lazım 😊 doğal bir gelişim süreci.