metehanmom_ evet ama acaba o emince hızlı mı geliyor süt ya da belki yavaş geliyordur ondan yorulduğu için emmek istemiyordur.. Baştan mama verdiysen ve biberonla verdiysen o da meme reddi yapıyor canım çünkü annenin göğsünden emmek bebeği daha çok yoruyor ama biberondan hemen kendiliğinden aktığı için bebeğin kolayına geliyor ve mama daha tok tutuyor sindirimi anne sütü gibi kolay olmadığı için aslında sütünü sağıp versen hiç sütünü almamasından iyidir göğsünden emmesi şart değil önemli olan sütünü alması tabii ki emzirmek çok güzel ama almıyorsa napacan ki bari sütünü alsın