Pamukkzm Ya arkadaşlar sezeryan olup vajinal gaz problemi yaşayanınız var mı ? Doktora sordum sonda takılırken hava almış olabilir normal dedi 19 gün oldu sezeryan olalı geçmedi ne kadar sinir bozucu bir durum
Aysukk Pamukkzm bendw aynı sorunu yasadım ama 2 ay sonra dogumdan cok yogun bi gaz cıkısı oldu o an rahatsz ediciydi cok tuhaftı ama rahatladım
Aryemus_3 Pamukkzm Benim 10 ay oldu doğum yapalı hala oluyo sabahları yataktan.kaktigimda ve regl olduğumda çok utanıyorum eşime anlatmaya çalışıyorum bide 🤷♀️
Saglikci Sondayla ne alaka sonda taktığı yerle vajina farklı. Ama olabiliyor regl dönemlerinde bile olabiliyor, rahimle alakalı geçecektir muhtemelen şu an rahminiz anca toparlanacak
Aryemus_3 Pamukkzm aynen hiç doktora gitmedim nedenini bilmiyorum da ama doğumdan sonra olduğuna göre vardır bi hıtlık