Sibell28 benim ki de 2 ay 16 günlük gece prolaktin gerçekten yüksek olduğundan bende gece boyunca meme veriyorum , sabahta götürüyor öğlene kadar diyelim ama az az emip uyuyor memeyi atıyor ağzından bende o ara kahvaltımı yapıp göğsümü sağıyorum hemen . Tekrar dolsun diye. Bir sonra ki öğünde önce emzirip sonra sağdığımı veriyorum. Ancak göğsümün 4 saatte bir falan dolduğunu düşünüyorum ben. En son gün biterken benim bebeğim de 2 de gece uykusuna geçiyor o zaman bende 90 cc mama veriyorum gece güzel uyusun göğsüm dolsun diye benim ki de uzun oldu :) ama keşke emzirip emzirip yatırsak mutlu olsa bizde mutlu olsak Allah ım yardım et ne olur