Merhaba benim bebeğimin doğduğundan beri kansızlığı var yükselmiyor 29 du 31 e çıktı sonra tekrar düştü 25 e kadar şuan 1 aylık normalde 4. Ayında Demir ilacına başlanacaktı erken başladılar şuan günlük 4 cc veriyorum şırıngayla ağızdan 21 sınır 21 e düşerse yatıracaklar kan takviyesinde bulunacaklar tam bilmiyorum bu durumun ne gibi zararları var 😞