Muverrih Normal canım o benim bebeğimin yüzünde kafasında kolunda her yerinde vardı doktor akne dedi ve 6. Ayına kadar geçer yeniden çıkar doğum esnasında anneden çocuğa geçen bir hormondan kaynaklıymış benim oğlumun geçti 3 ay 20 günlük ara sıra yanağında çıkıyor o da 1 2 tane öncesini görseydin resmen sivilceli duruyordu çok şükür ama geçti