_eay_ biz de prosyneo kullanıyoruz. Gazlı ve anne sütü alamayan bi bebek olduğu için doktorumuz önermişti. Alerji vs yok. Eşim internetten sipariş verirken yanlışlıkla aptamil 1 vermiş 2 tane. Geri göndermedim, dönüşümlü olarak kullandım. Ama iki mamayı birbirine karıştırmadım ben. Ayrı ayrı verdim. Herhangi bi sıkıntı da yaşamadım.