Mom626363 hiç dusunmedigim bı açıdan yorum yaptınız.. çok teşekkürler. Ben de şöyle düşündüm, anne baba işe gidecek, evde anane ya da babaneyle evin içinde olucak. Haliyle benim gibi ilgilenmeyebilirler, mutlaka çok iyi bakarlar ama belki kreş gelişimine daha fazla katkı sağlar ve onu daha mutlu eder.. apartman çocuğu olmaktansa biraz sosyallesir belki diye. Zaten pandemi sebebiyle tamamen yalnız büyüdü.. tabi ki güvenilir ve temiz, kaliteli bı kurum olmali.. size sebeplerimi yazmak istedim çünkü işin içindesiniz, belki fikir alışverişi yaparız.. teşekkür ederim🙏