Alparslan0101 Sizce kaç lı alayım tahminen ne kadar gidiyor 150 yeter mi 3 e geçene kadar? eşim bakıp duruyur fiyat ve yorumlara ama cahiliz yani hâlâ çözemedik. Prima pahalı geldi bize Slepy kalıbı dar 3 al diyen çok var babyturko 2 al diyen de kafamız karışık
Serpil51 Alparslan0101 bebek kilo ay şu an ne kullanıyorsunuz bunları yazarsanız daha iyi fikrimiz olur
fk3458 Alparslan0101 estağfurullah hepimiz sora sora öğrendik araştıra araştıra ☺️ ben aylık alıyorum 2 yıl 3 aylık kızıma bu eko paketler EVY BABY kullanıyoruz çok memnunuz uzun süredir evy babyciğiz fiyatlarda çok uygun EVYAPSHOP sitesinden alabilirsiniz yada yine evyapshop trendyol deneme amaçlı 1 paket alın begenirseniz İnternetten alırsınız çok hesaplı oluyor ama günü belli olmuyor bazen günde 3 4 kez değiştirdiğim oluyor bazen 2 en fazla 3
Prenseseslem Yaklasık 1 aydır prima premium care 2 num kullnıyorum 60′lı 5. Paketi kullanıyorum daha da 2 numara ile devar edicem bebeğim 4600 gram . Kilosuna göre değişiyor ☺
BARTUMOM Alparslan0101 bizde 35 günlük 5700 gr mız prima kullanıyorum ben 18 günlükken başladık 2 numaraya 140 tane bitirdik bugün 2. Paketi açtım ondada 140 tane var 3 numarada aldım 200 tane indirim vardı e bebekte
Aysssss Alparslan0101 canım biz sleepy kullanıyoruz gayette memnunuz şuan 2kullaniyiruz 6,5kilo oğlum benim bı paket alın bence 210olanlardan daha 3 için erken gibi size zaten bebeğiniz büyüdükçe bezin küçük geldiğini anlayacaksınız
PasaAnnesii Alparslan0101 biz 45 günlüğüz 2numaraya başladım 100lu paket aldım iki tane indirime girmiş bir pakette molfix pure soft alicam gece için çok güzel pamuklu
Alparslan0101 BARTUMOM sen 280 kesin gider diyorsun yani ki 5 9 kg arası oldu için 350 de gider o zaman neredeyse.. 9 kg gelene kadar gider yani bende hesaplı olan bişey bulayım madem her türlü 5 9 kg arası alcam en az 300 gider yani