Nisanisa123 geçmiş olsun. Bebeğinizi her gün dus aldırın rahatlar. Serum fizyolojik burnuna damlatın cekim yapmayın. Emzirmeleri kısa tutun, sonra siz elle sagım yapıp sagdıgınız sütü damlalık, kasık veya enjektör ile verin mutlaka. Biberon kullanmayın. Dusta emzirmeyi de deneyebilirsiniz. Merak etmeyin iyileşince emer, sütünüz 2 günde azalmaz.