asyasare Beyazcikolata ben mamas papasin tavsanini aldim. aslinda tavsan da degil kare bir bez dusun ortasina tavsan kafasi koymuslar yumusacik bir sey 4 aylikken almistim kizim suan 13 aylik onu eline alip oksayarak uyuyor iyiki almisim dedigim bir sey varsa o da uyku arkadasidir ne oldugu onemli degil
Deletedmom5284 ben oioi aldım tavşan çok hoşuna gitti ama şimdi söktüm emziğiyle bitişikti yanına alıyor elinde tutarak uyuyor
Beyazcikolata Deletedmom5284 Onlar evet çok tatlı sökülmesi iyi olmuş sürekli yerde vs çok toz olur diye vazgeçmiştim Çok teşekkürler yorumunuz için 🤗
Simiyy Eltim şu dodo varya beyaz gürültü çıkaran, ondan aldı doğduğu gün koydu başucuna şuan bebesi onunla uykuya geçiyor ve elinden hiç bırakmıyor😇
Beyazcikolata asyasare Evet evet internette görmüştüm. Hiç işe yaramaz gibi görünüyordu büyük peluş oyuncaklar gibi değildi oyy nasıl sevdiyse fındıkk 🐣