Sevgi21 15 aylığız, kurtulamadım, 8-9 aylıktan beri 8 kiloda takıldı kaldı, ne devam sütü alıyor, ne yemek yiyor, her şeyi denedim kokla lokma önüne koydum, elimle yedirdim, sütle yaptım olmadı, suyla yaptım olmadı, bal kattım olmadı yok yemiyor 🤷🏼♀️ hatta iştah şurubu için post açmıştım ama çoğu annemiz kullanıp işe yaramadığını söyledi o ihtimal de gitti 🤷🏼♀️ doktorumuz prematüre bebekler 2 yaşına kadar iştahsız oluyor, 2 yaşından sonra düzelir diyor onu bekliyorum şimdi 😒😔