Merhaba sevgili anneler. Aranızda tecrübeli anneler vardır diye fikrinizi almak istiyorum. Kızım bugün tam 3. ayına girdi. Bu zamana kadar zaten uyku sorunumuz vardı. Gündüz en fazla 40 dk. Gece en fazla 2 saat. Geçen hafta bu döngü düzelmişti. En azından gece 3,5 saat uyuyordu. Fakat 2 gündür yine her şey kabusa döndü. Ne uyuyo, ne emiyo (biberon, emzik zaten almıyo) emsin diye zıplıyorum dikkatini dağıtıyorum zorla emiyo. Ayakta emmek istiyo oturduğum an kıyamet kopuyo. Bir de etini koparmışlar gibi durduk yere ağlamaya başlıyo. Susturamıyoruz. Gazı yok eminim nurse harweys ve biogaia kullanıyorum gazını çıkarıyo. Masaj yapıyorum herşeyi deniyorum. Bi rahatsızlığı da yok. Anlayamadım aynı durumu yaşayan var mı? Uyku falan kalmadı 30 dkda bir uyanıp çığlık atarak uyanıyo.