Dün sabah aşılarımızı olduk. Bugün Gündüz hiç bi şey yoktu, sadece bi türlü uyumuuo. Şu saat oldu hala direniyo uykuya toplasan gündüz 2 saat uyumuştur. Ben bayılacam o uyumuyo. Kaldırıp oynayınca gülüyo ediyo ama o kadar yorgun ki onu da sürdüremiyo. Yatırınca mızırdanıp emziği atıyo sürekli olarak mızırdanıyo. Memeyi de doğru düzgün emmedi bugün, aç geziyo diyebilirim. Süt de geliyo, memede iki çekip oyun yapmaya başlıyk zaten. Bu aşı huzursuzluğu mu ne bu ben bilemedim