Didoo0408 6 ay olduk kaşık maması başladım ama ölçü çok geldi kaşık maması kullananlar bu posta bakabilirler miii acebaaa ? Ne kadar ölçü vermem gerekiyo 🙋🏼♀️
kahvekokusuu Didoo0408 ben tamamen göz karari yapiyorum üstünde yazan tariftekinden az daha sıvı yapiyorum öyle daha cok sevdi oğlum
elizabeth Didoo0408 ilk yapmaya başladığımda 6 aylıkken 2 kaşık mama göz kararı su ilave ediyordum ben. Zamanla büyüttüm porsiyonları
Sinemmmmm Didoo0408 tadimlik veriyorsaniz bi corba kasigi mama goz kararida su koymustum ben bi sıkınti olmayinca da ustundeki olcuye gore yapmaya basladim tamamen goz karari ayarlayabilirsiniz
Dorika Hipp in tahıl mamalarını kullanıyorum ama asla yalnız tek vermiyorum pürelerine karıştırıyorum sebze , meyve. Bence sen de yalnız verme poff doldurursun midesini şuan em önemli değerli şeylerle doldurmalısın benim gibi karıştır.
Didoo0408 Dorika daha tadım aşamasındayız meyvelere geçmedik sadece gece uyumadan verdim ama kutuda yazan ölçü çok geldi bana
kahvekokusuu Didoo0408 nasil tarif edeyim ki tamamen göz karari sende yapabilirsin ilk önce mamadan bi kasik koy tabaga sonra azcik su ilave et kivamini sen belirle
kahvekokusuu Didoo0408 evet canim🤗 biraz karisik gibi geliyo insana ama inan öyle degil ne sivi olacak ne katı kendin belirleyebilirsin
Sevildeniz Didoo0408 paketin usstundr ayına gore olcu yazar. Birazda bebegın ıstahı a baglı. Ben 22 aylık ogluma 1 yemek kasıgı hipp 5 tahıllı mamasını yapıyorum ıcıne 1 veya 2 ceviz rendelıyorum tatlandırması ıcın de ya muz koyuyorum yada incir ve hurmayı haşlayıp blendırdan gecırıp 1 tatlı kasıgı ekliyorum. Onun dısında donusumlu olarak ırmıklı tam bugday unlu mama yapıyorum tatlandırmak ıcın yine aynı yontemlerı uyguluyorum