2,5 aylık bebeğim var doğduğundan beri sanki 1 yıl geçmiş kadar yoruldum Arkadaşlar damlalar ve masajlarla hafifletmeye çalıştığım ve sürekli ilgime rağmen hafifletemediğim ağrı ve ağlamalar neticesinde kolik olduğunu anladığım minnoşum benimle yapışık ikiz gibi temasla susmuyor sadece meme emerek susuyor ve ben sütüm yetmiyor sanıyorum sonra hemşire ve doktora bunu söylediğimde güldüler sürekli memede tuttuğun için süt birikmiyor dediler bugün sabah sağdığım sütleri verdim gün boyunca ilk defa gündüz uzun uyudu iki kere 1 saat parçalar halinde ve o benden ayrılınca sütümün olduğunu gördüm bu durum düzelir mi ağlamasa zaten saat Aralığı koyucam beslenmesine çünkü o da gaz yapıyor tükenmiş moddayım resmen çünkü bi an önce bitmesini istiyorum resmen çalışan anne olarak ve yalnız büyütmek zorunda kaldığım için birdaha bebek düşünmem herhalde