Kızlaaaar.. Kızım 2.5 yaşında tam bir meme bağımlısıydı öyle böyle değil. Gece 2.5 yaşında olmasına rağmen kaç kez uyanırdı. Allaha şükürler olsun memeyi bıraktırdım. Nasıl oldu diye sorarsaniz önce azaltarak başladım gündüz 2 ise 1 indirdim. 1 hafta böyle devam ettim. Zaten yaşından dolayı oyuncaklarla vakit geçirdiği için unutuyordu yanına bir gidip bir geldim kendi haline bıraktım ama yalnızda bırakmadım asla. Sonra gündüz tamamen kestim çünkü yanında olmama rağmen istememeye başladıııı. Sonra sadece gece uyurken emmeye başladı sadece Geceleri çok zordu benim içiiinn.. Emmeden asla uyumuyordu. Her meme istediğinde annecim bugün meme var ama yarın memede süt bitecek. Artık sen büyüdün artık memeye ihtiyacın yok tamam mı annecim dedim Geceleri de normal süt verdim bardakta. Tabii önce kabul etmedi. Hafif bal koydum anne sütüne çok benziyormuş çünkü. Bu şekilde beğendi. Uyanmalarında da pışpışlayıp geri uyuttum ya da su verdim 1 haftada böyle devam ettik. Şimdi Allaha şükürler olsun 2. Haftamız ara ara uyanır ama geri dalar ben başını okşarım. 😍 ❤️ Kızlar sadece sabır vallahi oluyormuş normalde aşırı sabırsızım ben ama kızım için dayandım 😍