Prensesannesii34_ Yani çok belli olmuyodu , damla fayda sağlamadığında fitili kullanıyodum. Şuan 8 aylık olduk ilk ek gıdaya geçtiğimizde sorun yaşamıştım şimdi düzeldi çok şükür. Beni emerken bile alttan dolduruyo o derece :) Düzene girer inşallah sizin bebeğiniz de . Ben kayısı kaynatıp suyunu biberona koymuştum. Kayısıyı da püre haline getirip çay tabağı kadar yedirdim o da bizi rahatlatmıştı