Bikac aksamdir bebegim kalkip duruyo normalde hic kalkmazdi belimin civisi cikti artik besigine egilip pispislamaktan mafoldum 1-2saat egilmis bi vaziyette belimin agrisina duramiyorum benegi sabaha kadar uyuyan anneler hele anlatin neler yapiyosunuz ne yapabilirim hala mikirdaniyo guya uyudu tam yatiyim diyorum kafami yastiga koydugum anda bi aglama sesi vampir gibi geziyorum sabah 5 te kalkiyo yine uyuyo ama uyutana kadar 2 saat bi yonteminiz varsa yazin.