Aybarsayse Mama sandalyesi almak istiyorum kızlar kullanıp memnun kaldığınızı soylermisiniz şimdiden teşekkür ederim 💋💋💋
Redamancy Aybarsayse https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/ikea-cocuk/0-2-yas/mama-sandalyeleri/59252581/langur-tepsili-mama-sandalyesi.aspx Çok iyi.👌🏻
Balbocegi Giizz beyaz olanı mı kullanıyorsunuz ? Çok dar değil mi ya? Çocuğu içinde çok zor çıkarıyorum
Hilmiye İkea aldım memnunum taşınabilir, sağlam herhangi bi parçası hasar görse tekrar tedarik imkanı var..
Kbrgnca Redamancy merhaba langurun ayakları çıkıyor mu? Bir odadan diğerine taşımak zor mu acaba? Yanıtlarsanız çok sevinirim
rike-nile-aro Sunny baby taffy plus aldım canım ben. 6 kademeli yükseklik ayarı var. 3 kademeli sırt ayarı var. Ön kısımdaki tabla çıkartılıp makinada yıkanabiliyor. Ve katlanıp az yer kaplıyor 1,5 aydır kullanıyorum yaklaşık olarak. Memnunum, tavsiye ederim.
Eylulum1 Aybarsayse chicco ikinci elden almısdım ilk kızımdada kullandım 6 sene sonra cıkardım tekrar kullanyrm cok saglam
Giizz Balbocegi evet beyaz olanı kullanıyorum. 14 aylık benim kızım zorlanmıyorum yani dar değil bence :)
Balbocegi Giizz ben niye çocuğu zor çıkarıyorum acaba 😅hatta tek başımayken savaş ediyorum sandalye ile.
Giizz Balbocegi sandalyenin bacağını bacaklarımın arasına tutturuyorum çocuğu çıkarırken olurda sandalye yukarı doğru gelirse 😂
Utopikogretmen Aybarsayse chicco polly mama sandalyesi.henuz oturamıyor ama aldık biz çünkü sırt kısmı ayarlanabiliyor 3 kademede.suan hafif yatik pozisyonda kullanıyor yemek yerden masada bizi izliyor yada dış kasiyici ile oynuyor 😂
defnemilam Aybarsayse sadece yemek yedirmek icin kullancaksan ikea antilopu cok oneriyorlar ama ben konforlu bir sey olsun istedim minderli fln .kizim oturmayi seviyor oyuncaklarini tepsiye koyuyorum orada oyun oynamayi seviyor o yuzden joie mimzy lx aldim gayet memnunum
Ebrars defnemilam ben de joie almayı düşünüyorum mimzy xl. Bir tane daha gördüm ondan biraz daha pahalı joie multiply aralarındaki fark ne acaba?