Adeviyee Mom39 günlük spor olarak mavi limon Kadriye Baştürk var bir şık kıyafetler için selvi Çetin var şallarımı da Adnan eşarptan alıyorum
Mom39 F-Betul VolkanEmrem 1prens_2prenses 543 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Kızlar teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için ☺️❤️
BeautifulMother1 Yesim48 orada bir etek takım var ama bir türlü alamıyorum iyi mi kötü müdür diye düşünüyorum
VolkanEmrem Mom39 moda selvim cnm nikah kiyafetimi ordan almistim cok hzli geldi ve suhveva feracemi de ordan vermistim bir gun sonra elimdeydi😊
BeautifulMother1 Yesim48 alayım 🙂 inşAllah olur sürekli etek giyen biri değilim ama hoşuma gidiyor etek takımları da 🙂
Yesim48 Mom39 bende kiyafetlerimin yarısı giza giyim diyebilirim cunki cok tercih ederim kumaşı falan bi harika