gh34_58 Kizlar doktor bize asi listesi verdi ama anlamadim iki uctane asi ismi yaziyo ne asisi olacak bi yanlislikmi var esim diyor iki asi olacakmis hayir dedim bende bilmedigm icin soruyorum
Dmt-01 gh34_58 3 tane aşısı var biri verem aşısı şu bizlerin kolunda izi olan aşı varya o bcg yani sonra pnömokok aşısı yani zatürre bide karma aşı tetanos difteri gibi hastalıklara bağışıklık kazanması için
Pinkyellow gh34_58 verem(koldan) karma ve zatürre bacaktan bide rota aşısı var(ağızdan) onu eczaneden kendiniz aliyosunuz ama 3.ve 5.aydada yaptırabilirsiniz onu ben öle yaptım doktorun önerisi ile ..
Sngl12345 Begumcan yarın bizimde asımız var da ateş yapıyo mu karma Olan ateş yapar diyorlar ama doğru mu bilginiz var mj
Mervecan7 Sngl12345 Bebekten bebeğe değişiyor açıkçası. Bizde uyku yaptı sadece. Ama siz yinede ateş düşürücü şurubunuzu alın ne olur ne olmaz.