Ben . Fakt destekli. Soyle anlatayim ileri derecede pko hastasiydim.cocuk dusunup Doktora gittigimizde cok buyuk kislerimin olduğunu ve hic tedavi edilmedin mi diye sordu oysaki liseden beri ilac kullaniyordum.
Sonra bana yumurta gelistirici ilac verdi olgunlqsmasi icin çünkü yumurtalarim catlamiyor bbu yuzdende adet olamiyordum. Doktor ilk ay hamilelik bekleme yumurtaliklarina bakicaz dedi. Bn aldim ilaçları sonra dedim ki sogan suyumuda içeyim 15 gun yilmadan ictim 15 gun sonra doktara gittigimde doktor sok olmustu yumurta kislerimden hic kalmamisti .bu nasıl olur imkansiz diye sasirmisti ve ben o ay hamile kaldim 😍keske daha onceden yapsaydim . Hicbir kaybin olmaz denemelisin