Arkadaşlar bebeğim 1ay 26 günlük gece 3 4 saatte bir uyaniyo emmek için gündüz de yarim saat 1 saat araliklarla emiyo ama cokda düzgün emmiyo ağlıyo fakat kucağıma gelince uyuyo akşam 6 7 den sonra sutumun yetmediğini farkediyorum emiyo ama ağlıyo göğsümde elimle sıkıyo rum süt cikiyo gazını da çıkarıyorum çişini de yapiyo ama içim rahat deil doyup doymaması konusunda benim gibi olanlar napiyosunuz acaba