SevdaCemre bu ayın 17 sinde oğlum 7 aylık olacak 19 unda menenjit aşısı olcaz. Benim arkadaşım da 2 çocuğunu sağlık ocağına götürdü ikisinde de söylememişler ücretli aşıları, böyle aşıların olduğundan haberi bile yok. Biz her ay hastaneye kontrole gidiyoruz gitmişken aşılarını orda yaptırıyoruz devletin ödediği aşılara para ödemiyoruz zaten, özel aşıları ödüyoruz 3 ve 5. Ayda rota aşılarını yaptırdım. Sağlık ocağındaki hemşire her ay arayıp benden bilgileri alıyor ücretli aşıları bile telefonda söyledi mesela.