muallim_annee
Bizim de 4. Ayından sonra kaka yapmamız azaldı. Geçen ay ki kontrolde sordum doktorunuza gayet normal büyüyor artık falan dedi. Kabız desem öyle Bi durum yok zaten sadece anne sütü alıyor tadıma bile başlamadık. 3 4 gün yapmadığı oluyor mesela sonra değişiyor Bi kaç gün her gün yapıyor bu sefer hatta günde 2 kere yaptığı oluyor. Normal yani bence. Kabız olsa anlarsınız zaten ☺️