Karamel20 Sedaygenn emziriyormusun? Bizdede olmustu yedigim bişeyler dokundu diye düşündük. Yaklasık 2 hafta sürdü. Popoyu ıslak mendille degilde hep sulu pamukla sil. Nemli kalmasın ama. Bide sudocrem kullanırdık hep. O sürecte bepantol pişik onleyici krem daha iyi gelmişti bu sivilcelere
Sedaygenn Karamel20 mama ile besleniyor doktora gitsemmi bilemedim geçer belki bepantol kullanyim bende gecer insallah cok sağol 🙏🏻
Nhrnhr Benim bebegmde pposunds beyz biseyler cikmisti doktorn sordugumda mantar oldugunu soylemisti , oyuzden doktoruna danis bir krem onerir onu kullanirsin