kahvekokusuu annecik komşuları unut öncelikle, biz sitede oturuyoruz bütün site kızımın sesini duyuyormuş zamanında, giriş kattayız 3 kat bile duyuyormuş ama umrumda olmadı her gün aynı şey olacağına dedim en fazla 2 hafta ağlar sonra biter hatta yazın millet yanlış anlayacak diye camları bile kapatırdım dairemiz sokağa bakıyor dışarıdan geçenler çocuk dövüyor falan zanneder diye endişelenirdim ama kendimce şunu denedim ben ne zaman rahat hissettim uyku konusunda başarılı oldum. Hatta bir ara montessori yatak alayım yanında yatayım uyuyunca giderim falan bile düşünmüştüm ha dersen ki hazır değilim kademeli ilerle birden uygulama yöntemleri yavaş yavaş yap gene inan zamanla kabullenecek