gamzeaslan
Kizlar benim sezeryanim problemliydi.. karin kaslarim cok guclu oldugundan, normal dogum gibi 4 kisi karnimdan bastirarak bebegimi alabildi. Dogum sonrasi aktif kanamam oldu. Hem ustten bastirarak hem alttan mudahale ile kani boslatmaya calistilar.. simdi 3 ay oldu dogum yapali ama hala ara ara kan geliyor. Dun doktora gorundum ve rahimde kan biriktigini soyledi.. METİLER diye ilac verdi, kasilmalari arttirip kani bosaltiyormus. Ancak kullanma talimatinda emzirenler kullanmamali, sutu azaltir diyor.. en buyuk korkum da bu zaten. İlk isim doktora soylucem boyle birsey mecbur degilsem kullanmak istemiyorum.. aranizda bu ilaci kullanip sorun yasayan ya da yasamayanlar var mi?