YazCilegi kızım 2 aylık doğdugundan beri göğsümde uyur kokumla hatta gözlerini aralar elini tutup burdayım annem demeden yatmaz cocugun alıskanlikları uyku vs 4. Aydan sonra baslıyor bir 4 ay herseyi erteleyip kucaklanmakta onların hakkı bence bende çocuk gelisimciyim yapmam dedigim herseyi yaptım pismanda degilim o 4 aylık surecte ona aitim calısan biriyim yine oyle dusunuyorum isten geldigim vakitlere gore islerimi hallediyorum.ve sürekli kucak delisi bi cocukta degil sesimi duysun kokumu alsın sakinlesiyor.çok sıcrardı azalıyor sıcramaları drm bana 4 aya kadar kucaktan mahrum etme bırak kucakta kalsın sonra kisilik oturtmadada artı dedi .