_eay_ Gamzegunes Sma Bebelac evolvia çoğu mamayı kullandık aklıma gelmeyen Fakat hepsinde yeşil kaka oldu Aptamil aldım 3 hafta önce o kadar iyi geldi ki her bebeğe iyi gelmeyebilir ama bize çok iyi geldi kakası düzeldi
Fatma2112 Kızlar 8 gündür aptamil kullanıyorum kilo alımı ne zman da çıkar ortaya bir an önce kilo almasını tombiş olmasını istiyorum siz kaç gün sonra farkı gördünüz
LittleAngell Gamzegunes aptamil kullanıyorum hiö sorun yaşamadım 13 aylık suan doğduğundan berş kullanıyorum küçükken fazlasını cıkartırdı baska yok bi akrabam da çok mama değiştirdi hwp kıstu aptamilde de kustu aptamil AR varmıs kusan bebekler için onu kullanıyor