Elfhsyn Benim cocugum mama veriyorum ama artık biboronunu durmuyor ağzında oynuyor isitiyorbeni emmek istiyor suyu bile kaşıkla veriyorum 6 aylık oğlum acaba biberon başlıkları ay farkediyor mu şimdiden tesekurler
Mervea Elfhsyn aventin biberonunu kullanıyorum ilk 6 ay yavaş akım kullandım tek deliği vardı şuan hızlı akıma geçtim evrt başlıkları fark ediyo