Kızlar ben 8 ay önce normal doğum yaptım. Belli bir zaman geçtikten sonra idrarımı tutamamaya başladım yani bazen oturdugumda akıntı gibi geliyor idrar. Bazen de hapşırdığımda çıkabiliyor . Doktorum bana doğumdan sonra masaj yazmıştı ama gitmedim. Bu durumu yaşayan var mı? Nasıl düzeliyor egzersizle falan mı? 🤷🏻♀️🤷🏻♀️