muallim_annee Kizlar Ekim’de dogum yaptım bir oğlum var .Sol kasığım inanılmaz ağrıyor böyle ağrı gormedim.Dogumda doktorla tartıştık kontrole de gitmedim .Bu durumu yaşayan var mı ? Niye olur bu ağrı ?
Sevgi0147 Bende kasımda doğum yaptım benimde sol kaşığım ağrıyor hamile olmayakta adet oluruz insallah
Annebebissss Benimde karnım ağrıyor böyle elimle vurunca ya da oğlum bazen tekmeleyince tuhaf kötü bir ağrı